شنبه ۳ آذر
سیب عدالت(شعری زلال ) تقدیم به آقا امام زمان شعری از بهزاد چهارتنگی ( خاموش )
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۵ اسفند ۱۳۸۹ ۲۲:۳۵ شماره ثبت ۱۷۵۹
بازدید : ۸۶۵ | نظرات : ۱۷
|
دفاتر شعر بهزاد چهارتنگی ( خاموش )
آخرین اشعار ناب بهزاد چهارتنگی ( خاموش )
|
رخ بنما ، رهنما
ای نفست آتش آتشکده
خسته ازاین خواب زمستانی وخرگوشی ام
خود بنگر آفت این طایفه بر سیب عدالت زده
یابن الحسن پرده ز رخ بر فکن امشب بتاب
ظلمت شب چون خوره بر جان زده
شعله تویی ،رخ نما
رخ بنما ، خوب من
یک تنه کاری نتوانم کنم.
خسته شدم ازپس این پرده در آ خوب من
یا بن الحسن بی تو ببین ثانیه ها سنگ حوادث شدند.
خوب منی کن مددی این دل وامانده را!
بی توغریبانه ترین شاعرم.
چاره کن این خسته را
مفتعلن فاعلن
مفتعلن مفتعلن فاعلن
مفتعلن مفتعلن مفتعلن فاعلن
مفتعلن مفتعلن مفتعلن مفتعلن فاعلن
مفتعلن مفتعلن مفتعلن فاعلن
مفتعلن مفتعلن فاعلن
مفتعلن فاعلن
مفتعلن فاعلن
مفتعلن مفتعلن فاعلن
مفتعلن مفتعلن مفتعلن فاعلن
مفتعلن مفتعلن مفتعلن مفتعلن فاعلن
مفتعلن مفتعلن مفتعلن فاعلن
مفتعلن مفتعلن فاعلن
مفتعلن فاعلن
زلال فوق در وزن (مفتعلن فاعلن ) و با دخالت مفتعلن
و در قالب زلال پیوسته ی بدون قافیه ی کناری سروده شده است.
اسفند ماه هشتاد ونه شهرکرد
از مجموعه ی( خیالی زلال)
بهزاد چهارتنگی ( زاهد )
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.