جمعه ۲ آذر
بهم نگو عزیزم شعری از مسعود کرم
از دفتر نفس نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۷ شهريور ۱۳۹۲ ۱۲:۰۹ شماره ثبت ۱۷۵۰۲
بازدید : ۶۵۳ | نظرات : ۲۸
|
آخرین اشعار ناب مسعود کرم
|
"اینم شعری برای یک حوا"
بهم نگو که می رم
می دونی که می میرم
تازه دارم از بودنت
یه خورده جون می گیرم
می دونم که زیادی
برای من عزیزم
فقط تو مال من باش
عشق و به پات می ریزم
بهم نگو که میام
یه روزی بر می گردم
می دونم که نمیای
تا من دورت بگردم
می دونم که می دونی
می خوام با تو بمونم
پس چرا داری میری؟
می خوای تنها بمونم
بهم می گی که هستی
بعدش می ری به پستی
منم همش اشک میریزم
تا بمیرم به سختی
.............................................................
نام شعر : بهم نگو عزیزم
نام شاعر : یک ادم
تاریخ : 1392/6/3
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.