جمعه ۲ آذر
عروس حجله ي رنگين خوابهاي عميق! شعری از محمد حسن زاده
از دفتر نقاب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۴ اسفند ۱۳۸۹ ۱۸:۰۵ شماره ثبت ۱۷۴۹
بازدید : ۱۵۳۳ | نظرات : ۴۰
|
آخرین اشعار ناب محمد حسن زاده
|
عروس حجله ي رنگين خوابهاي عميق! سپيدچشم گريزحبابهاي عميق!
چقدرتشنه ي نوشيدن شرابم از پياله هاي لبانت-سرابهاي عميق-
هزارچلچله پرواز مي کنم وقتي- که نقش مي زني ام توي قابهاي عميق
چقدراشک بريزم وشعله وربشوم ودست وپابزنم درمذابهاي عميق؟
سؤال مي کنم از تو,سکوت مي شنوم سکوت لب به لب است از جوابهاي عميق
بياوروسري ات را به موجهابسپار پري !سکوت نکن در حجابهاي عميق
تو غيرقابل لمسي,عروس اقيانوس عروس حجله ي رنگين آبهاي عميق!
چه بودن وچه نبودن...که مسئله اين است توهردوئي وشبيهي به خوابهاي عميق
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.