جمعه ۲ آذر
چشمان تو شعری از محمد حسن زاده
از دفتر نقاب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۳ ۱۳:۴۴ شماره ثبت ۲۶۶۲۲
بازدید : ۷۸۳ | نظرات : ۶۱
|
آخرین اشعار ناب محمد حسن زاده
|
چشمان تو چشمان آهوهاي وحشيست
پنهان شده در بيشه ي موهاي وحشيست
حتما نميداني كه اخمت هم چه زيباست
در چشم آنكه مسخ ابروهاي وحشيست
طعم نوازش را نمي فهمند وقتي
انگشت هايم لاي گيسوهاي وحشيست
طعمي كه از آن بوسه ي گس سهم من شد
سوغاتي شيرين كندوهاي وحشيست
حالا دودستت موج مي گيرند بر اوج
ساعد نه ، بلكه گردن قوهاي وحشيست
من رقص شمشيرم چه زيبا مي نمايد
وقتي كه همرقص النگوهاي وحشيست
تا تو يكي از عابران اين محلي
اين سينه رستنگاه چاقوهاي وحشيست
بي شك بهشتي تازه را پوشانده از من
آن ساتني كه باغ آلوهاي وحشيست
بيچاره نقاشى كه موضوعش تو باشي
عمري گرفتار قلم موهاي وحشيست
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.