جمعه ۲ آذر
تب کرده ، دنیا خوب نیست شعری از مریم حشمت پور
از دفتر تنهایی نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۲ ۱۵:۳۳ شماره ثبت ۱۷۴۶۹
بازدید : ۷۴۱ | نظرات : ۳۶
|
آخرین اشعار ناب مریم حشمت پور
|
از فرط گرمی هوا
روی درختی سار نیست
از یاد رفته جیک جیک
گنجشک ،برایش عار نیست
آن سفره های صبحگاه
افسوس برخاطر نشست
آن نان گرم و بوی خوش
عطری که بر شاطر نشست
امروز از کار زیاد
دیروز را افسرده کرد
تکرار این دل خستگی
پیر و جوان آزرده کرد
دستی به پیشانی گذاشت
تب کرده دنیا خوب نیست
بیماریش واگیر شد
اوضاع اینجا خوب نیست
حالا چه مانده بعد از این
صبح خموش و خسته را
یک شهر آماسیده و
چشمان شادی بسته را
می خواهم آن لبخند ها
آن هم دلی پیوندها
آن خانه های دوستی
مهمان و چای و قندها
از این همه نزدیکتر
هی دور تر آخر چرا؟
من در میان جمعیت
هرگز نمی یابم تٌرا
تردیدها را برکنار
من ساده میگویم بخوان
دنیا تنش پر درد شد
باید به پا خیزد زمان
م . ح مرداد 92
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.