چهارشنبه ۱۶ آبان
جام می دست شاعر شعری از داریوش پورافشار
از دفتر انسوی دیروز نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۲ ۰۲:۲۹ شماره ثبت ۱۷۴۵۲
بازدید : ۷۷۱ | نظرات : ۴۶
|
دفاتر شعر داریوش پورافشار
آخرین اشعار ناب داریوش پورافشار
|
اه واهمه دارم از مرگ دستات از آوای باران بر روی برگات از پایان غزلی که سر دادی که جام می را زه من بستان جرعه ی بنوش تقدیمش کن به دوستان بدرود شاعر خسته بدرود ............. من خواهم ماند تا خاطره ساز شوم به شومی جغدی که می خواند از گلایه هات و تو چه زیبا زنده خواهی ماند در میان افکار در میان قلبها روی لبها و قاب آویزان به دیوار ... درون آلبوم چشمها اما شرطي دارم با تو که جام می نوشیدن ز من ادای دین کردن ز من لطفی کن و فقط تو این واهمه را بستان ز من. نقد (((...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.