دوشنبه ۵ آذر
روز میلادِ نگـات ؛ روزِ عاشِق شدنه ( تقدیم به هـــُرم نفسهام , استاد دلجوئی نازنینم ) شعری از زهرا محمد زاده (زِلفِشـــه)
از دفتر ترانه های دلتنگی نوع شعر عاشقانه
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۵ شهريور ۱۳۹۲ ۲۲:۳۳ شماره ثبت ۱۷۴۴۰
بازدید : ۱۳۵۳ | نظرات : ۲۴۱
|
دفاتر شعر زهرا محمد زاده (زِلفِشـــه)
آخرین اشعار ناب زهرا محمد زاده (زِلفِشـــه)
|
به نام خدای همین حوالـــی...
خدای رامِشــگر دلها
تقدیم با یک دنیا مهــــر و یک بغل قاصدک برای زادروز نبض احساست ( استاد خوبی ها )
★.¸¸.•*´`*•.¸.¸¸.•*´`*•.¸.¸¸.•*´`*•.¸★.¸¸.`*¸.¸¸.•*´`*•.¸
★.¸¸.•*´`*•.¸.¸¸.•*´`*•.¸.¸¸.•*´`*•.¸★.¸¸.•*.¸.¸¸.•*´`*•.¸
به تــــو تقدیم می کنم ؛ یک بغل گلِ سِپیــد
یک بغل شبنمِ عشق ؛که تو دستام می چِکید
به تـــو تقدیم می کنم ؛ گـُلِ بارون ؛ گـُلِ یاس
آسِمونی از دعــــا ؛ یه سبد شور ِ و احساس
به تـو تقدیم می کنم ؛ دلی ساده ؛ دلی پاک
دل خستـــــــــــــه ؛ حالا افتاده به خــــاک
یک نگاه شیشــــه ای از تو قاب پنجـــــــــره
یک صدا از تــهِ قلب ؛ از بهـــارِ حنجــــــــره
به تــــو تقدیم می کنم ؛ یک بغــل گـُلِ انــار
یک ترانه از نسیــم ؛ با یه عشــقِ بیشمـــار
آرزوی قــلــبِ من ؛ در کنــــــــارت بـــــودنه
روز میلادِ نگــــــات ؛ روز ِ عاشــــق شدنه
" روزِ میلاد نگات ؛ روز ِ عاشِق شدنه "
★.¸¸.•*´`*•.¸.¸¸.•*´`*•.¸.¸¸.•*´`*•.¸★.¸¸.•¸¸.¸¸.•*´`*•.¸
★.¸¸.•*´`*•.¸.¸¸.•*´`*•.¸.¸¸.•*´`*•.¸ ★.¸¸.•*¸.¸¸.•*´`*•.¸
تقدیم به قلب پرمهــر شاهکار عرصه ی غزلسرایی " استاد دلجوئی "
نازنین , گل همیشه بهار و هــُرم نفسهام و نبض اندیشه و احساس ...
میدانم ششمین روز از شهریور خیال من ؛ شهــریاری آرمان توست
آنسان که در آغوش آسمان بهانه ی آمدن می گرفتی و من اما اینجا
بهانه ی یک نگاه لبریز مهـــر و عاشقت را...
(((((((( زاد روز نبض احساستون رو هزاران بار تبریک میگم))))))))))))
امشب تولدتون رو تو جشن پایکوبی ماه و ستاره به نظاره می نشینم
و بهترین آرزوهاتون رو از خدای خالق عشق میطلبم
★.¸¸.•*´`*•.¸.¸¸.•*´`*•.¸.¸¸.•*´`*•.¸★.¸¸.•.¸..¸.¸¸.•*´`*•.¸
★.¸¸.•*´`*•.¸.¸¸.•*´`*•.¸.¸¸.•*´`*•.¸ ★.¸¸.•*´¸.¸¸.•*´`*•.¸
ــــــــــــــــــــ
به قلم بارونی : زِلفِشـــه
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.