جمعه ۲ آذر
هر زمانی سرخی صورت نشان شرم نیست شعری از ابوالفضل عظيمي بيلوردي ( دادا )
از دفتر غزل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۲ ۲۱:۱۲ شماره ثبت ۱۷۱۵۹
بازدید : ۸۷۴ | نظرات : ۸۷
|
دفاتر شعر ابوالفضل عظيمي بيلوردي ( دادا )
آخرین اشعار ناب ابوالفضل عظيمي بيلوردي ( دادا )
|
( تقدیم یکی از غزل های نابم بر دوستان بعد از مدتی تأخیر و پوزش ):
.
نـور خـود بـی عـــشق در عــالم نبــارد آفتـــــاب
بــا امیـــد سبــزه زائیــدن شد آبستـن سحـــاب
.
درس گیــــــــــــر از اتّـفاقـات جـهان هفت رنــگ
روز نــــو می گــــردد هـر دم با هزاران انقلاب
.
آن گـل قـاصد کـه بیـن اطلسی ها قـد کشید
«هرزه»خواهدگشت نامش باز خواهد شد خراب
.
ایـن یـکـی جـوجه کــه می گیـرد ز مادر کِرم ها
خـود بسان کــرم خــواهد رفت بـر کـام عقـاب
.
هــر زمانی سُرخیِ صورت ، نشان شـرم نیست
گاه گاهــی بـی حیـائـی نیـــــــز دارد التـهاب
.
ننگ بـــر آن سجـده ای کــه از ریا دادا فروخت
حیـف بـــر آب وضو کــه خرج کردی بی حساب
.
با عرض پوزش از دوستان به دلیل تأخیرم که در مسافرت بودم و مشغول آماده سازی کتاب هستم.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.