يکشنبه ۲۷ آبان
تقدیم به حاج فکری عزیز شعری از محمد دهقانی هلان
از دفتر تردانه نوع شعر رباعی
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۲ ۱۰:۱۸ شماره ثبت ۱۷۱۳۹
بازدید : ۸۱۶ | نظرات : ۶۹
|
دفاتر شعر محمد دهقانی هلان
آخرین اشعار ناب محمد دهقانی هلان
|
به پاس محبت بی دریغتان........
تا نهر تو بوی موج و دریا دارد
در عمق نگاه ، بی کران جا دارد
تا جزر ومد است بر لب دریاها
در ماه نشستن ات تماشا دارد
****
یکباره دهان موج ها کف بستند
با آمدنت ترانه ها صف بستند
آنقدر که تو زدی و رقصاندیمان
دستان سُرور ، پینه ی دف بستند
****
تن پوش مناسبات ، داریم همه
یک کشور بی ثبات ، داریم همه
دل کندی و ما علیه خودمختاریت
در سینه تظاهرات ، داریم همه
****
هر گوشه گلی شکفته دارد صحرا
در خاک ، امید خفته دارد صحرا
اندازه ی چند صفحه ی بارانی
انگار ، گل نگفته دارد صحرا.
*****
کاستی ها را به فراوانی مهرتان ببخشایید
کوچکترین محمد دهقان
تابستان 92
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.