جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر خدیجه زینالی ( مهربانو)
آخرین اشعار ناب خدیجه زینالی ( مهربانو)
|
به نام خدا
زره ایمان
دیده ی سپیده آماده ی روشن شدن
شب پر از سماجت
چون جنینی که جفت خویش را رها نمی کند
و
من در انتظار سواری
که
با قایقی پر از ستاره
از راه رسد
چشم به بیکرانها دوخته ام
سواری که
از زره ایمان
رویین تنم کند
******************
تجدید نظر
ای قاضی تقدیر
وجدانت را داور کن
و
پرونده ی مرا تجدید نظر
ستمی که بر من رفته است.......
در هیچ دیوانی نمی گنجد.
********************************
به چشمانت شک کردم
ستاره ها را در حرمخانه ی چشمانت
به نطاره نشستم
و
قلمم را از نرگس چشمت پر .....
ورق سپیدی نیافتم !....
به چشمانت شک کردم
ستاره های چشمت به چشمانم
انتقال یافت ........
و از گونه هایم سرازیر!!!!
دریافتم که این قلم
دربرابر قلم نون
به سر منزل یقین نرسیده است
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.