جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر تاراز (امین افضل پور)
آخرین اشعار ناب تاراز (امین افضل پور)
|
هرگز سرد نمی کند
برفی که
از زمین بر مزرعه ی باریده است
..................................................
از بالِش
یک پر لای گیسوان شب
قاچ ماه
...................................................
دزدان فیل شب را کشتند
و عاج سفیدش را
به سپیده دم فروختند
...................................................
پرندگان مهاجر
شکل بومرنگ کوچ کردند
تا برگردند
...................................................
جای گام های غریبه ای
عمیق است
بر گل ولای دهکده
...................................................
شباهنگام صید ماهی
برمی گردانم ستاره ی دریایی را
به آب
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.