جمعه ۲ آذر
دل دریا خراب است شعری از حامی شریبی
از دفتر ورق ایام نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۲ ۰۱:۰۴ شماره ثبت ۱۷۰۳۲
بازدید : ۸۳۵ | نظرات : ۷۰
|
آخرین اشعار ناب حامی شریبی
|
یک تُنگ
- دریا-
ماهی به آب است
یک
- صیاد -
ماهی به خواب است
قایق شکسته
دلتنگی میکند
در
این ساحل ....
از این
امواج پیداست
- دل -
دریا
خراب است
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.