جمعه ۲ آذر
از تو نمي رنجد دلم با اينكه رنجور است شعری از محسن مهرپرور ( م مهر)
از دفتر مهر نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۲ ۱۲:۵۴ شماره ثبت ۱۶۹۶۱
بازدید : ۹۶۰ | نظرات : ۲۵
|
دفاتر شعر محسن مهرپرور ( م مهر)
آخرین اشعار ناب محسن مهرپرور ( م مهر)
|
از تو نمي رنجد دلم با اينكه رنجور است
با اينكه مي دانم دلت با ديگري جور است
با اينكه از چشمان تو پيداست ديگر نيست
آن دختري كه مثل آهو پر شر و شور است
برق نگاهت يك ستاره رو به خاموشيست
كه صد هزاران سال نوري از زمين دور است
از تو نميرنجد دلم . من خود خطا كارم
حالا دلم در آتش این کفر محصور است
از اولش گفتند ، اما من نميديدم
پس راست میگفتند: چشم عاشقی كور است !
بايد بسازم با تو و با بي وفايي ها
راهي ندارد غير از اين , مردي كه مجبور است...
مردي كه هر شب از تو شعري تازه ميگويد
از "عشق" ميگويد ، چه قد اين واژه منفور است
شعر از محسن مهرپرور
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.