جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر زهرا ستایش کیا(زرشید)
آخرین اشعار ناب زهرا ستایش کیا(زرشید)
|
مورچه ی کارگر !
شهرتم؛ مشقت .
پیشه ام باربر
چه میدانستم از تبانیِ
خرمگس و مورچه خوار...
و من به بالهای او
رای اعتماد دادم !
"نقد مفهومی آزاد است"
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.