جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر امیر محمدی ارکانی (صادق)
آخرین اشعار ناب امیر محمدی ارکانی (صادق)
|
ای عشق،عاقبت خانه خرابـم کـردی
بـا رفتـــن او، غــرق عــذابم کــردی
دردا، کـــه در اوج جـــوانـی ،مــن را
با درد فـــراق یـــــار ، عِـقـابـم کردی
ای عـشــق ازتـــو عَجَــب بود ،ولی
آخر توچرا نــاپـخته خـطابـــم کردی ؟
من درهـرنـفسم نقشی از یــــار زدم
با اینهمه،تو چرا بیگانه حسابم کردی؟
دانی که من مسـت نگاهش بـــودم
دیگر تو چـرا ایـنگونه جــوابـم کــردی؟
لب تـشنـه لبِ چشـمـــه بُـردیَم،امـا
سیــراب زچـشـمــه یِ سرابم کـردی
"صادق" اسیرخال یــارست،ای عشق
دیگر تو چرا دیوانه خــطابـم کـردی !!؟
.
..
...
..
.
همینک نیازمند یاری سبزتان هستم!
پس
لطفا،خواهشا ، شعرم را نقد بفرمائید !
خواهشا !! ...
____________________________
شب جمعه 1392/5/24 - مشهد مقدس
____________________________
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.