جمعه ۲ آذر
انتظار شعری از کلینی
از دفتر دلتنگی ها نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۲ ۰۸:۳۰ شماره ثبت ۱۶۸۶۴
بازدید : ۱۰۵۴ | نظرات : ۳۵
|
|
گفتمش بي تو چه ميبايد کرد ؟
عکس رخساره ي ماهش را داد
گفتمش همدم شبهايم کو ؟
تاري اززلف سياهش را داد
وقت رفتن همه را ميبوسيد
به من از دور نگاهش را داد
يادگاري به همه داد و به من
انتظار سرراهش را داد
یاد باران ماند به دلم جاری
حسرت و رنج فراغش را داد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.