جمعه ۲ آذر
خسته ام این قدر صدا نکنید !! شعری از مریم حشمت پور
از دفتر تنهایی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۲ ۲۳:۵۰ شماره ثبت ۱۶۸۵۲
بازدید : ۶۱۲ | نظرات : ۲۵
|
آخرین اشعار ناب مریم حشمت پور
|
خسته ام این قَدَر صدا نکنید
به غم خویش مبتلا نکنید
سر هر رشته بسته شد بشما
دگرم یک به یک جدا نکنید
درد می پیچد از درون به تنم
این دو صد پیچه را رها نکنید
عشق تعبیر خون و رگست
رگ به رگ بر دلم جفا نکنید
یوسفی نقش بسته در نظرم
ای برادران ریا نکنید
پادشاهی به سر رود آخر
از سلیمان چرا حیا نکنید
گر تو را نیست دست درمانگر
درد تازه به من عطا نکنید
ریشه ام بی سبب تبر نزنید
جرم نادیده را جزا نکنید
خسته ام این قدر صدا نکنید
ظهر 14/ تیرماه / 92
م . ح
(( میشنوم....... به گوش جان ....... نقد صاحب نظران را .........سپاس برای بودنتان ))
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.