جمعه ۲۵ آبان
بروز میشوم !!! شعری از احمد جعفری
از دفتر شعرناب نوع شعر افراغ اندیشه
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۲ ۰۱:۲۰ شماره ثبت ۱۶۷۵۵
بازدید : ۹۵۶ | نظرات : ۱۳
|
آخرین اشعار ناب احمد جعفری
|
بروز میشوم همین امروز!
همین ساعت !
همین دقیقه !
کنار تو ...
تو
تو
تو
گیلاس آلبالو میشود
خانم!!!!
و از دهان من / دود بیرون میزند
روی صورتم
پخش میشود جای سیلی پدر ...
...
سیگار پشت سیگار!
درد پشت درد!
زخم پشت زخم !
...
صدای سوت قطار
از پشت اتاق بلند شد !
تختخواب خیس خیس
جار زد خروس پیر!
و تو
انکار بخواب رفته ای
کنار همان درخت پیر باغ پدر بزرگ !
..
بروز میشوم همین امروز
و از کنار همین دست نوشته ها میزنم بیرون
بخاطر تو...
وقتی
لب های تو آماده میشوند
برای رژلب!
خانم !!!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.