جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر تاراز (امین افضل پور)
آخرین اشعار ناب تاراز (امین افضل پور)
|
غوک های عاشق می خوانند
تهِ چاه
لیکن دلو را نمی اندازم
...................................................
باغبان
خوشه ی پروین را چید
سپیده دم نمایان شد
..................................................
لباس های جذابمان
در آغوش همدیگر
درون تشت رختشویی
.................................................
یک جفت گیلاس عاشق
گذران زندگی مشترک
همزمان چیده شدن بدست باغبان
.................................................
ت**** نمی کند بید چسبیده به دیوار
برای حفظ شکوفه های خود
در باد شامگاهی
................................................
یک شامگاه پاییزی
کلاغی قارقار میکند
تهِ شکم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.