جمعه ۲ آذر
بود و نبود شعری از مریم شجاعی(بشارت )
از دفتر حضرت شعر نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۲ ۱۷:۱۷ شماره ثبت ۱۶۷۳۱
بازدید : ۱۹۸۹ | نظرات : ۱۴۵
|
دفاتر شعر مریم شجاعی(بشارت )
آخرین اشعار ناب مریم شجاعی(بشارت )
|
آن روزها ، که بال کبوترگران نبود
صدپرده ی سیاه جلوی آسمان نبود
چشم کسی به راه نبود و اگرهم که بود
درانتظارغیرامام زمان نبود.
من بودم و همیشه توبودی وما
خوبی که بود ، بدی درمیان نبود.
تابوددرس صفابودو مشق عشق
درآن کلاس استرس امتحان نبود .
می برد چشم دلم رابه سمت نور
یک دست سبز ، که غمش آب و نان نبود.
دریادنماند بود همه ی خاطراتمان
شاید، اگرکه لطف صدای « بنان » نبود.
« آرش» خودش به اوج رهایی رسیده بود
تعیین حدومرز ، به تیرو کمان نبود.
من خواب دیده ام و قصه تعریف می کنم
دوران من خبراز « این » و « آن » نبود
____________________________
مریم شجاعی - تقدیمی به گروه سبز زیر :
استاد احمدالماسی عزیز
استاد داریوش خطیرعزیز
استاد فکری عزیز
استاد فرزادبهارای عزیز
استاد حسن دولتی ( درویش عزیز)
استاد جوانم علی توکلی عزیز
استاد و دوست گرانقدرم فرهین رام عزیز
استاد فرمیسک عزیز .
استاد حسن عباسی انابد عزیز
استاد صادق آل موسوی عزیز .
___________________________
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.