دوشنبه ۵ آذر
|
آخرین اشعار ناب فرزاد شجاع
|
وباز تکرار
تکرار ما
در روزهایی که حفظ کردیم
از صبح تا شام
از شام تا صبح
و میلیارد ها تکرار
که از آغاز زمین شروع
وتا پایانمان ادامه دارد .
امسال نیز
این زنجیره آغازی ست
تا زنجیره ای دیگر
مبادا قطع شویم از خود
که حلقه ای جدا ناشدنی هستیم ،
در این فضای وهم آلود و
پاییز بی بهار
تکرار...
...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.