يکشنبه ۲۷ آبان
روز حالم شعری از سمانه هروی
از دفتر غزل نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۸ مرداد ۱۳۹۲ ۱۴:۰۵ شماره ثبت ۱۶۶۰۲
بازدید : ۹۴۶ | نظرات : ۷۰
|
آخرین اشعار ناب سمانه هروی
|
روزها از دست تو در گوشه اي نالان و گريانم
تا كجا اين حادثه بايد من اين ها را نميدانم؟
تا كجا با خاطراتت در به در در بهت و ترديدم
تا كجا غمخانه قلب حزينم را بگردانم؟
باورم سخت است كه در مستي چه ميجستي؟
با چه رويي ميشكستي اينچنين تو عهد و پيمانم؟
فاصله سخت است و عمرم كم نه نايي در بدن دارم
من از اين سلول تنهايي ز رسوايي هراسانم
خاطرات مبهمي در خاطرم غوغا به پا ميكرد
آنزماني كه ز يادت ميرسد اينك به لب جانم
بارالها خسته از جان و دل و تبعيد اجبارم
جان من برگير و در زندان بميرانم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.