سه شنبه ۱۵ آبان
خسته نباشيد شعری از طيارغيبعلي زاده
از دفتر فرانو نوع شعر افراغ اندیشه
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۲ ۰۵:۵۷ شماره ثبت ۱۶۴۹۲
بازدید : ۳۹۳۷ | نظرات : ۱۷
|
دفاتر شعر طيارغيبعلي زاده
آخرین اشعار ناب طيارغيبعلي زاده
|
كليدروغنكاري شدوآمد
وآنقدرچرخيدو چرخيد تا
عاقبت خوان ديگري ازاين هفت خوان ء خان راگشود
واااااي
بازهم روح!هاي سرگردان را
به آني!فريفتند
بيچاره روحهاي سرگردان
هنوزنميدانندكه كليدهاهمه سروته يك كرباسند!
نميدانندكه اينهاهمه مهره هاي شطرنج س- - - - هستند
وهمگي سرباز يك شاهند!
انگارنمي بينندكه هرچه ميگذرد،آسمان
تيره تر و
تيره ترميشود!
چقدرساده
بازي ميخوريم!
آياواقعاازاين بازيهاحالتان به هم نميخورد؟
آيا خسته
نشده ايد؟!
اء؟؟!
نشده ايد؟!
باشد...
پس حرفي نيست
خسته
نباشيد
بنشينيدو
دست پخخت تان را بخوريد
نوش جان
به قول يكي
كي خسته است؟
كي؟
دشمن
آفرين
اگه اين دشمن نبود
چيكارميكردن اينا!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.