يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر حامد شریفی(عرش)
آخرین اشعار ناب حامد شریفی(عرش)
|
سلام و درود بر تمام دوستان از نبودم درسایت عذر خواهی میکنم
امید که پوزش این بنده حقیر را بپذیرید
در جواب به کسی که نامش را نبرم بهترست
**********
تو از راز مست شدن چه میدانی
از بهر عشق عاشق شدن چه میدانی
من اگر مانند سگ جان میدهم
اما تن به ذلت نامردان نمیدهم
نشنیدی کهِ عیب رندان مکن ای زاهد پاکیزه سِر ِشت
که گناه دگری بر تو نخواهند نوشت
حال بـِشنو آری عمری با شرف زشراب لب زدم
میدانستم آخرت میشود خرابُ لب زدم
اما هیچ نکردم هوسی ز ِ ناموسی
بُوَد ُ هست در این دل بی غیرتی کابوسی
یاد بگیر در دفتر هرکس را باز نکن
آرام بشینُ دهانم را بیشتر از این باز مکن
شریفی (عرش)92/5/11
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.