جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر مریم شجاعی(بشارت )
آخرین اشعار ناب مریم شجاعی(بشارت )
|
1-
تکه ای از بهشت بود
آنجاکه بهارنارنج و بالنگ
با هم تلاقی می کردند
در
چشم من
و
دل تو.
________________________
2-
این روزها
دهانم تکه می اندازد
نمی دانم
از لقمه های سرسیری است
یا
گرسنگان زیادشده اند ؟
_______________________
3-
دیگر
پرنده های خیالم
به
قله های برفگیرنگاهت
نمی آیند
از گرسنگی می میرند.
_________________________
4-
دندانهایت را
درجویدن نان دیگران
تیز می کنی
و
چشمهایت را
دردیدن نام دیگران
کور.
_______________________
5-
من
مثل مه
هی پایین می آیم
و
تو
مثل دود
هی بالا می روی .
_________________________
مریم شجاعی - فروردین92 رودسرگیلان
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.