پنجشنبه ۱ آذر
آشنای ِ دل شعری از فرهین رام
از دفتر نجوای کلاسیک نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۲ ۰۷:۲۶ شماره ثبت ۱۶۱۵۱
بازدید : ۹۶۵ | نظرات : ۱۲۷
|
آخرین اشعار ناب فرهین رام
|
غصه دارم ، ولی برای دلم
غمی از موج ِ قصه های دلم
قصه هایی که بود ِ من هستند
قصه هایی فقط ، برای دلم
غصه هایی که کس نخواهد خواند
جز من از درد، در سرای دلم
تا کجا می رسم به آرامش؟
می روم گاه ، پا به پای دلم
همه حال ، یک ندا که می گوید
در لب ِ رود ، با نوای دلم
غصه ناآشناست ، اما باز
غیر این نیست ، آشنای دلم
باز فرهین چه همصدا گشته
با نوای ِ تو در هوای دلم
پ . ن
بر کلاسیک تسلطی ندارم
قافیه / ردیف و وزن غزل
بر اساس موسیقی دلم
تنظیم شده است
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.