پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر مسعود میناآباد مسعود م
آخرین اشعار ناب مسعود میناآباد مسعود م
|
نشــــــناختی
___________
آمدم گفتـــم ســــلام ، امّا مرا ..... نشناختی
اعتنایی هم نکـــردی آه ، .... یا .... نشناختی
زیر چشــمی با نگاه شیطنت باروغــریب
هـم وراندازم نمــودی بارها ،....... نشناختی!!
چشم نمناک مرا دیدی کمی ساکت شدی
ســربه زیر انداختی ای بیوفا ،...... نشناختی ؟؟
گرگ و میشِ عصر پاییزو مِه و باران و من
آه ، شاید هم مرا دراین هوا.... نشناختی !!
"این منم " گفتم به آوازی بلند و آشنا
"مرد تن های شب بی انتـها " ، نشناختی
گونه های ســرخ از شرم تو را باور کنم ؟؟
واقعا" باور کنم ؟؟؟
باورکنم بیگانه را از آشنا ،...... نشناختی؟؟
می شنیدم
من صـــدای هـق هـق ات را ، مـاه.... من
در عجب مانــدم مرا آخر چرا..... نشناختی !!
یک خدا حافظ نگفته روی گـــرداندی زمن
در میان کــــوچه ام کردی رها ،.. نشناختی
آه.. !! بانو ، داغ چشـــمانت کشد در آتشم
من که ویــــران تو ام ، اما مرا..... نشناختی
________________________
(مسعود.م تابستان 92)
________
پ ن
این بداهه ای بود که با تاثیر پذیری از غزل زیبای آقای" مجتبی سپید "
سروده شده
________
از کنــــارم رد شـــدی بی اعتنا نشناختی
چشــم در چشــمم شدی اما مرا نشناختی
در تمــــام خاله بازی های عهــد کودکی
همسرت بودم همیشه ، بی وفا نشناختی؟
لی له بازکوچه ی مجنون صفت ها ، فکرکن
جنب مسجد خانه ی آجرنما نشناختی ؟
دختـر همسـایه ، یاد جر زنیهایت بخیر
این منم تک تاز گرگم برهوا ، نشناختی؟
اسم من آقاست اما سالها پیش ، این نبود
ماه بانو یادت آمد ؟ مشتبا!! نشناختی ؟
کیست این مردنگهبانت که چشمش برمن است
آااااه آری تازه فهمیدم چرا نشناختی......
________________________
(مجتبی سپید)
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.