جمعه ۲ آذر
انحصار وراثت شعری از (رش هیچکس)
از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۲ ۱۱:۰۵ شماره ثبت ۱۶۰۰۱
بازدید : ۷۴۵ | نظرات : ۱۸
|
آخرین اشعار ناب (رش هیچکس)
|
نگاه مادریم
و لبخند پدرم را به ارث برده ام
بی آنکه در کار باشد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.