شنبه ۳ آذر
بهانه شعری از لادن آهور (بانو)
از دفتر رقص قلم نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۲ ۱۳:۲۱ شماره ثبت ۱۵۸۹۳
بازدید : ۱۲۹۸ | نظرات : ۹۰
|
دفاتر شعر لادن آهور (بانو)
آخرین اشعار ناب لادن آهور (بانو)
|
بر دلم که نشستی
پرواز را بهانه کردی...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.