يکشنبه ۴ آذر
کاش شعری از ابراهیم اشراقی
از دفتر چهار درخت نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۹ تير ۱۳۹۲ ۱۲:۵۵ شماره ثبت ۱۵۶۰۲
بازدید : ۱۱۶۱ | نظرات : ۴۷
|
آخرین اشعار ناب ابراهیم اشراقی
|
تکیه بر جای بزرگان نتوان زد به گزاف ... باسلام و سپاس از بزرگوارانی که به کرامت خویش بر من منت می نهند و گاه "استاد" خطابم کرده اند. در مقام تعظیم محبتشان ، سر فرود می اورم و نعمت شاگردی را به هیچ چیز سودا نمی کنم . با پوزش وسپاس - ابراهیم اشراقی
کاش زخم کهنه درمان می گرفت
این سر شوریده سامان می گرفت
سخت می گیرد جهان بر عاشقان
کا ش دنیا بر من آسان می گرفت
خنجر از هر سوی می بارد ولی
جان من را کاش جانان می گرفت
دوست آتش می زد ومی سوختم
شعله ی دیدار در جان می گرفت
این زلیخا کاش چون یوسف مرا
ساعتی دربند و زندا ن می گرفت
نو بهاری بود و طی شد کاشکی
آتش اندر این زمستان می گرفت
آسمان سینه ام ابریست کا ش
در کویر تشنه باران می گرفت
تا سحر با شمع گفتم شرح هجر
کاش این ا فسانه پایان می گرفت
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.