جمعه ۲ آذر
خوان حسین (ع) شعری از علیرضا قادری
از دفتر الفبای جنون نوع شعر آئینی
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۹ تير ۱۳۹۲ ۰۱:۵۱ شماره ثبت ۱۵۵۷۶
بازدید : ۹۲۳ | نظرات : ۵۸
|
آخرین اشعار ناب علیرضا قادری
|
تا سر خوان توام،خوان دگر جایم نیست**خاکیم قصر برین منزلو ماوایم نیست
من به آتشکده مهر شما سوخته ام**باکی از دوزخ و از نار براعضایم نیست
سائلی،بر در ارباب غنی کرد مرا **طلب درهم و دینار ز دنیایم نیست
تا که بر فلک نجات تو سوارم خبر از**مطلاتم شدن موج به دریایم نیست
این تماشایی ام از محو تماشای تو است**که دگر میل تماشا به تماشایم نیست
شکر با غمزه لیلا شده این دل مجنون**غمزه هیچکسی غمزه لیلایم نیست
تاکه او ناز کشد ناز به هر ناز کنم**جز گل فاطمه کس سرور و مولایم نیست
بس که چون نی زغمت صوت حزین سر دادم**روزگاریست دگر نای بر این نایم نیست
در پی روضه تو زانکه سراسیمه روم **در جوانی رمق و تاب به پاهایم نیست
من غم و مهر تو از بدو تولد دارم **که به غیر از تو کسی در دل شیدایم نیست
ساغری،در پی آن است مرا مست کند**بی خبر زانکه مرا میل به صهبایم نیست
گرچه بوی رمضان آید و افطار و سحر**جز محرم زخدا هیچ تمنایم نیست
ساده گویم که بدانید همه ای مردم**جز حسین بن علی هیچ که آقایم نیست
2جولای 2013
ساکرامنتو-کالیفرنیا
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.