جمعه ۲ آذر
انتظار شیرین شعری از علیرضا قادری
از دفتر الفبای جنون نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۲ ۱۰:۴۷ شماره ثبت ۱۶۶۳۵
بازدید : ۱۰۰۰ | نظرات : ۵۱
|
آخرین اشعار ناب علیرضا قادری
|
مستی از اول شوال مکرم داریم
سینه ای پر شرر از ظهر پر از غم داریم
بوی پیراهن خونین کسی می آید
که نود روز دگر تا به محرم داریم...
خادم الحسین (ع):علیرضا قادری
اول شوال 1434
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.