جمعه ۲ آذر
سپید مثنوی غزل شعری از محسن مهرپرور ( م مهر)
از دفتر مهر نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۲ ۱۷:۳۰ شماره ثبت ۱۵۵۲۹
بازدید : ۷۵۲ | نظرات : ۱۸
|
دفاتر شعر محسن مهرپرور ( م مهر)
آخرین اشعار ناب محسن مهرپرور ( م مهر)
|
چايي تلخ من از لبقند تو شيرين شده
اين غزل با صنعت چشمان تو تزئين شده
خواهشا امشب چراغ ماه را خاموش كن
آسمان از خوشه ي چشمت پر از پروين شده
دل هواي دلبري دارد برايم ناز كن
لب بجنبان قند خون شعر من پايين شده
درد من از قافيه هاي كم و تكراري است
روح من در قالب تنگ غزل تدفين شده
روسري را باز كن تا درد من هم كم شود
مثنوي موي تو با شعر من در هم شود
به سپيدي هاي اندامت نديده شاملو
وزن من را بشكن و شعر سپيدت را بگو
شاعر سبك سپيدي شعر يعني رقص تو
پر كن امشب دفتر قلب مرا با شعر نو
تا بياموزي تغزل را به شعرم در عمل
تا بياميزم سپيد و مثنوي را با غزل
شعر از محسن مهرپرور
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.