جمعه ۲ آذر
این چنین با من مکن... شعری از سجاد کرد (کرد)
از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۲ ۱۶:۲۳ شماره ثبت ۱۵۵۲۳
بازدید : ۶۷۶ | نظرات : ۵۳
|
آخرین اشعار ناب سجاد کرد (کرد)
|
این چنین با من مکن....
عشق من در قلب من غوغا مکن
ترک این آشفته ی رسوا مکن
دل زدم بر راه عشق و عاشقان
گم شدم دیگر مرا پیدا مکن
شمع شدم در ظلمتت من سوختم
ناز و عشوه با من شیدا مکن
عاشقی را من شدم از بر ولی
این چنین با من تو ای یلدا مکن
صاحب دریای غمهایت شدم
قلب من را غرق در دریا مکن
کرد شیدا محو روی ماه تو
بیش ازین آشفته این دل را مکن
سجاد کرد92/4/26
................................................
1-بیت اول از استاد منوچهر منوچهری(بیدل)
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.