شنبه ۲۶ آبان
|
دفاتر شعر خالد بایزیدی(دلیر)
آخرین اشعار ناب خالد بایزیدی(دلیر)
|
شعری از:خالدبایزیدی(دلیر)
پدر
یادونامت جاودان باد
نگاهت هماره خندان باد
امیدوارم سایه ات هرگزازسرماکم نشود
درخت بیدباغچه مان ازفراقت غم نشود
بی توبهار.زمستان شود
باتوزمستان بهاران شود
توشبهای تاریک ماراچراغان می کنی
دراوج یاس آسمان ماراستاره باران می کنی
توازبدوتولدم دریچه ی عشق رابه رویم بازکردی
برای آینده ی درخشانم روزگاری سخت راآغازکردی
چه روزهایی ازصبح تادم غروب کارکردی
باجان ودل راه های ناهموارراهموارکردی
چه دردناک عرق جبینت راپاک می کردی
ناامیدی هایم رایک یک خاک می کردی
پدرهرگزتورافراموش نمی کنم
چراغ مهربانیهایت راخاموش نمی کنم
چون ستارگان درآسمان دوستت دارم
چون ماه ومهرگان دوستت دارم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.