يکشنبه ۴ آذر
بی خیال هستی شعری از آرزو حاجی خانی
از دفتر فصل موهای تو نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۲ ۱۷:۵۴ شماره ثبت ۱۵۳۰۰
بازدید : ۷۷۶ | نظرات : ۷۷
|
آخرین اشعار ناب آرزو حاجی خانی
|
مورچه ای دارد راه می رود
خط به خط خاطراتت را
روی برگی که از شاخه های انگشتانت افتاد
بروی آبی که داشتم با آن
جالیزهایم راآب می دادم.
مثل مورچه،
از هر بعد جهان روسری ام راباز می کنم
به تو می رسم.
شکاف تمام برنج های گیلان
به لبهای توبازمی شود
رگبرگهای چای مازندارن.
بی خیال هستی
اما جسورانه داری چایی را
باعطرلباسهای توی کمدم
می نوشی.
بی خیال هستی
امامسخ می شوی
بابندهای پشت پیراهنم
درجهانی که دارم روزی چندبارخلق می شوم
درآنجا
با دستان خدایی که ته فنجان توخیس خورده است.
...........................................................................
آرزونوشت:می دانید که نقد شعرم رادوست می دارم.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.