شنبه ۳ آذر
خدا نکند... شعری از شستیال
از دفتر مدار صفر درجه... نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۲ ۰۱:۳۶ شماره ثبت ۱۵۲۷۴
بازدید : ۱۸۳۱ | نظرات : ۹۱
|
|
خدا مرا به فراق تو مبتلا نکند
من و ندیدن روی تو ؟ خدا نکند
چه عاشقانه صدا میزنی پریوش را
الهی جز تو کسی مرا صدا نکند
دلم هنوز در آتش دستت نهفته است
خدا دست های ما زِ هم جدا نکند
حالا که شهد عشق را به دل چشیده ام
چرا خدا جانِ مرا به فدا نکند؟
یک بااااااار آرزو در دلم هست ولی...
خدا جز این... چهار ... مرا روا نکند
آمیییییییییییییییین
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.