جمعه ۲ آذر
دلم با خواندنت سرشار و رویان شد شعری از مریم حشمت پور
از دفتر تنهایی نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۲ ۱۴:۲۹ شماره ثبت ۱۴۹۹۷
بازدید : ۸۱۲ | نظرات : ۸۶
|
آخرین اشعار ناب مریم حشمت پور
|
تقدیم به استاد دلجویی عزیز
که تحت تاثیر شعر نابشان(( به تفسیر غزل های دل پاکم تو معنایی )) سرودم.
امید که این کوچک غزل نارَسم را پذیرا باشد.
**********************
دلم با خواندنت سرشارو رویان شد
زمین خفته پر احساس وجنبان شد
از این گل واژه های بکر و رویایی
لسان الغیب در پردیس رضوان شد
تویی آتشفشان در دشت آلاله
هزاران دل به پای مهرت اسکان شد
از آن مخمل غزلها خوب دانستم
که معمار دلی و خانه بنیان شد
شکفته خاک مریخم از این شعرت
خیال راه شیری بس فروزان شد
تنم خشکیده وبی جان فقط روحم
دم عیسا به جان دادی وجان ، جان شد
اگر کافر شعور درک دریا داشت
به هم ، آغوشی ساحل مسلمان شد .
عصر یکشنبه 16/ تیر ماه/92 مریم حشمت پور
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.