جمعه ۲ آذر
شب بیست و سوم... شعری از پيمان ولي عبدي
از دفتر شبانه نوع شعر رباعی
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۲ ۱۴:۰۲ شماره ثبت ۱۴۸۹۴
بازدید : ۱۳۹۳ | نظرات : ۴۶
|
آخرین اشعار ناب پيمان ولي عبدي
|
در چشم ترم گلایه ها میسوزد
از هُرم سکوت ,سایه ها میسوزد
من شاکله ی کج و لَضّالینم
انگار کنارم آیه ها میسوزد...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.