جمعه ۲ آذر
حسرت شعری از عادل غضنفری
از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۴ تير ۱۳۹۲ ۱۹:۲۱ شماره ثبت ۱۴۸۴۷
بازدید : ۱۰۶۷ | نظرات : ۱۹
|
آخرین اشعار ناب عادل غضنفری
|
باز مشرق سو به مغرب ميكند
باز يك گل عشق در دل ميكند
آسمان بر گل تبسم ميكند
تا ابد خورشيد را گم ميكند
آبي انجا به اين زيبايي است
پس چراغ خون دل روشن كنيد
چون بميرد يك فرشته از بهشت
آسمان را باز خلوت تر كنيد
در ميان جشن شور و شوق عشق
آنكه را گريه كند دعوت كنيد
در ميان جشن عزاداري كنيد
هر كه را گريه نكرد ياري كنيد
چون كه خورشيدم فراري ميشود
آسمان از دم خالي ميشود
چون نباشد نور زمين هم خار شد
اين گلستان خشك و خالي ميشود
لاله ها ريزان و گل در عشق سوخت
گل زيبا شاخه اي خالي شود
آسمان در حسرت خورشيد ماند
تا ابد او هم خالي ميشود
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.