شنبه ۳ آذر
یاری ام کن شعری از فاطمه رحمتی
از دفتر اشعار زیبا نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۳ تير ۱۳۹۲ ۱۶:۲۸ شماره ثبت ۱۴۷۸۴
بازدید : ۵۴۰ | نظرات : ۲۰
|
آخرین اشعار ناب فاطمه رحمتی
|
یاری ام کن
بار الها"دل تنگی هایم را نمی توانم بر روی کاغذ بیاورم
نمی توانم همه را جای دهم" چون جا نمی شوند
انقدر زیاد است و زیبا
که می خواهم در قلبم محبوس بماند
اما از این همه دلتنگی" قلبم به درد امده است
ان قدر زیاد هستند که اگر به همه بدهم
باز هم تمام نمی شوند
* * *
از زمانی که او رفت
زندگی بی رنگ و رو شد
نه عیدی خوب و نه تفریحی
دیگر هدفی برای زنده ماندن ندارم
نمی دانم باید چه کار کنم؟
اما می دانم با این همه زخم
نه میتوانم زندگی کنم و نه میتوانم بمیرم
* * *
بار الها" در تمام این لحظات سخت یاری ام کن
تا بتوانم" بتوانم طاقت بیاورم
و به زندگی ادامه دهم.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.