جمعه ۲ آذر
کبوتر باران ... شعری از منیژه ضیغمی
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۳ تير ۱۳۹۲ ۱۱:۴۵ شماره ثبت ۱۴۷۷۹
بازدید : ۹۹۲ | نظرات : ۱۲۸
|
آخرین اشعار ناب منیژه ضیغمی
|
از بلندای بام دلت
می شود دست دراز کرد و
ستاره ها را چید ...
زیر سایبان غیرتت
پریان آرام خفته اند ...
چه کرده ای
که همه کبوتران عالم
جلد بام دلت شده اند
کبوتر باران ...
تقدیمی ناقابل از طرف خودم وهمه اهالی سایت شعر ناب
به پسرم حسین باران که همه را محبت بارا نموده ...
خداوند ایشان برای خانواده ا ش حفظ نماید ...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.