سه شنبه ۱۵ آبان
تو را من دوست مي دارم... شعری از یوسف جهانگيري
از دفتر دل ديده ها! نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۳ تير ۱۳۹۲ ۱۰:۲۴ شماره ثبت ۱۴۷۷۶
بازدید : ۹۰۳ | نظرات : ۳۰
|
آخرین اشعار ناب یوسف جهانگيري
|
تو را من دوست مي دارم به شيريني يک کودک
زماني که به چشمانش نشيند خنده اي کوچک
تورا من دوست می دارم به یادِ موسم باران
به یادِ قطره شبنم به یاد عشق ِ دلداران
تو را من دوست مي دارم به استحکام روح مرد
به گرماي وفاي زن به وقت غصه ها و درد
تو را من دوست ميدارم ازاينجا تا نسيم یاد
چو سوزِ گریه ها کز دل بر آرد ناله و فریاد
تو را من دوست میدارم ، تویی مونس تویی یارم
به يمن بودنت هر دم به دنيا بوسه مي كارم
------------------------------------------------
باور بكن اين باور تو ما را بس
عاشق نبرد ز عشقش از ياوه ي كس
بر آنچه تو گفته اي نباشم جز گوش
چون شعله بمن زدي نگردم خاموش....
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.