جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر شهاب احمدي (غروب دلتنگي)
آخرین اشعار ناب شهاب احمدي (غروب دلتنگي)
|
(1)
سلول انفرادی
دردم از شکنجه نیست
یادش مرا
دیوانه کرده
(2)
عاطفه ها را
سلاخی کردند
تو اما هنوزم
انتظارش را می کشی!!!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.