جمعه ۲ آذر
آسمان من . . . شعری از حسن غفاري
از دفتر كوير نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۱ تير ۱۳۹۲ ۰۰:۱۴ شماره ثبت ۱۴۶۵۵
بازدید : ۹۴۰ | نظرات : ۱۸
|
آخرین اشعار ناب حسن غفاري
|
آسمان من!
لختی کرانه های شکوه ات را
بر هم بگذار
رازی است نگفته
مانده در اعماق دل
نجوای امشب را
صبوری پیشه کن
تو فرزند احساس پاک منی!
ندیده ای وسعت عشق را؟
و صفای دل
که جاریست
هر آنجا اثری از گام های تو باشد
همیشه های من
بدون تو
مرگ محفل مرغان غزلخوان شهر است
و این نشانه ای دگر
بر ادعای وارث مهر بودنت
. . .
آسمان من!
شبانه های حسرت و آه
تکه پاره می کند
تصور خیال تو را در ذهن
غم دیدن ندارد این دل
خنجر ستاره بر پیکرت
و لکه ننگین ماه بر چهرات
آسمان من!
کجای جهان بایستم؟
بی کرانه های نور و هستی ات
سرمست غرورم کند
به غم پدر سوگند!
دوباره طلوع نکند
از تو شب غم زده ای
رها باش
از غم زمین
مادر نجیب زاده ات!
در همهمه منظومه ای سرگردان
مسافر مشتری شد! . . .
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.