جمعه ۲ آذر
خیانتِ اشک به چشــــم....! شعری از شفیقه طهماسبی
از دفتر نگاه نو نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۲ ۰۸:۳۵ شماره ثبت ۱۴۶۱۲
بازدید : ۱۲۱۱ | نظرات : ۶۷
|
آخرین اشعار ناب شفیقه طهماسبی
|
زمانـــی اشک،
به زلالی و پاکــــی باران بود...،
اما...، اکنـــــــون به اشک هم اعتباری نیست...؛
وقتی به چشـــم خیانت میکند...!!!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.