جمعه ۲ آذر
ما هم خدايي داشتيم شعری از عادل غضنفری
از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۹ تير ۱۳۹۲ ۰۱:۵۴ شماره ثبت ۱۴۵۴۹
بازدید : ۸۳۳ | نظرات : ۳۴
|
آخرین اشعار ناب عادل غضنفری
|
ما هم خدايي داشتيم
فكر كن تخته سياهي داشتيم فكر كن ما هم خدايي داشتيم
فكر كردم من و تو ما ميشويم چون كه با هم آشنايي داشتيم
فكر كردي در ستيز بي كسي هر دوي ما هم خدايي داشتيم
با همين يك نان خشك و مشك آب صفرهاي بس پادشاهي داشتيم
در ميان سيلي و دنياي زور خوب ميشد صدايي داشتيم
خوب ميشد در مسير بيكسي ما هنوزم رده پايي داشتيم
پادشاه بي خدايي داشتيم در ميان خود گدايي داشتيم
هيچ چيزي آقبت پنهان نشد چون گداي پادشاهي داشتيم
در ميان خانه اي خالي و كور ما هنوزم كد خدايي داشتيم
در ميان قصر هايي پر ز نور ما هنوزم گدايي داشتيم
واي براو بر سر راز و نياز گفت يا رب ما خدايي داشيم
گفتم تا وقتي دعايي داشتيم فكر ميكرديم خدايي داشتيم
..................................................................................
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.