جمعه ۲ آذر
جهان اول شعری از محسن حامد
از دفتر فرانو 1 نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۸ تير ۱۳۹۲ ۱۰:۳۸ شماره ثبت ۱۴۵۰۲
بازدید : ۹۴۲ | نظرات : ۱۱۹
|
آخرین اشعار ناب محسن حامد
|
از جهان اول
ایمیل فَدایت شوم دریافت کردم،
تا برای رسیدن به آزادی
دَستمال زَدن را آموزش دهم!
اِسکَنِ اندیشه ام را، اُوکی کردم
تا آزادی،
پای پیاده در جهان، اول شود!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.