جمعه ۱۱ آبان
|
دفاتر شعر مهدی قربانی (ققنوس)
آخرین اشعار ناب مهدی قربانی (ققنوس)
|
سا عتی ازشب گذشته
کوچه خالی گشته از فریاد مردم
جز صدای پای ان شب گرد عاشق
و صدای ناله ای موزون زیبا
هیچ صوتی نمی اید بگوش
همه جا تاریک است
روشنی دیگر نمی اید به چشم
روی سنگ فرش خیابان
میکشد گام خودش را
می نوازد نام تو با صوت غمگین
تا که ارامش دهد زخم بی تو بودنش را
لحظه ای شاد است یک دم
چهره خیس میگردد از باران چشمش
روی سنگ فرش خیابان
می نشیند
تا که درد ساقهایش را تسلایی دهد
دست بر ساق است سر
بر روی زانو
شانه ها لرزان ز دردی
که دلش را کرده زخمی
بر لبش نام تو می خواند
و بر چشمش حکایت میکند
نم نم بی تاب باران
در میان خلوت شب
می رود پای پیاده
تا رسد شاید به جایی
................؟
با سپاس و تشکر از تمام دوستان و عزیزان
ماندگار باشید و جاوید
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.