جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر فاطمه خجسته (بچه گیام)
آخرین اشعار ناب فاطمه خجسته (بچه گیام)
|
پروانه ی آن شعله ی شیدا ... جامانده ی عشقی، سَرِ راهی
افکارِ تو پیموده سرودم ... آهسته نشستی به سیاهی
زخمی شده اعماقِ نگاهم ...افسرده ترین رنگ دلیلش
پژمرده ترین ثانیه هایم ... دنبالِ تو رفته است پگاهی
افسوسِ من از حالت چشمت، ... پاییزترین فصلِ خدایی!،
در لحظه ی غمگینِ شکستن، ... بیمارتر از خنده ی واهی
آن تک پَرِ پروازِ دلم هم ... بر دامنِ موّاجِ تو خفته است
بغضی!، به گلو سخت وفادار،... نا خوانده تر از سایه ی آهی
بازم خبرم را نشنیدی؟! ... :"سرزنده ترین قلب تهی شد!"
حزنی که نشسته است به شعرم،... خاموش تر از مرگِ نگاهی
- بچه گیام -
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.